Naar overzicht

Over deze functie

Jij bent een professional met een scherp oog voor detail en een passie voor nauwkeurigheid. Wil jij werken bij een groot familiebedrijf waarin je kunt doorgroeien? Lees verder en solliciteer direct.

Dit wordt jouw baan

Als Financieel Administrateur van de bedrijven Bleijko Betonindustrie, Fassaert Beton en Haringman Betonwaren ben jij onze administratieve rots in de branding. Je bent de back-up voor het verwerken van de bankafschriften en verzorgt de btw-aangifte. Met jouw expertise:

  • Bereid je verkoopfacturen voor en zorg je dat deze correct en op tijd worden verwerkt.
  • Ondersteun je de assistent-controller bij cruciale financiële taken, waaronder de jaarafsluiting.
  • Werk je nauw samen met je collega’s en andere afdelingen om de financiële stromen binnen ons bedrijf soepel te laten verlopen.

Dit zijn wij

Fassaert Beton B.V. levert en produceert kwalitatief hoogwaardige maatwerkproducten van beton. Het bedrijf is een oplossingsgerichte en innovatieve aanbieder van duurzame betonnen bestratingsmaterialen, rioleringsproducten en dijk- en oeverbekleding. Samen met meer dan 45 zusterondernemingen vormt Fassaert Beton B.V. het concern De Hoop Terneuzen dat al meer dan 110 jaar is verankerd in de bouw. Samen slimmer! Dat is de kracht van Groep De Hoop.

Dit breng jij mee

Je werkt graag gedetailleerd, goed voorbereid en volgens de beste volgorde. Ontbreekt er een formulier? Jij gaat op onderzoek uit en houdt vol totdat je alle documenten compleet hebt.

Daarnaast breng je mee:

  • Mbo-werk- en -denkniveau.
  • (Werk)ervaring in een administratieve richting. Je begrijpt boekhoudkundige processen en je kan cijfers heel precies verwerken.
  • Basiskennis van Microsoft Word en Excel.

Dit bieden wij

Een mooie baan bij een familiebedrijf waarin jouw ontwikkeling centraal staat. Bij ons krijg jij de ruimte om mee te denken en jouw ideeën uit te werken. Daarnaast ontvang je:

  • Een salaris dat past bij jouw kennis en (werk)ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder pensioenopbouw en reiskostenvergoeding.
  • Minimaal 25 vakantiedagen;
  • De mogelijkheid trainingen en/of opleidingen te volgen die jou helpen verder te groeien binnen je functie of binnen ons bedrijf;
  • Een warme ontvangst en uitgebreide introductie, zodat je snel je weg vindt binnen ons bedrijf.

Wil jij bouwen aan jouw loopbaan?

Direct solliciteren? Dat kan! Stuur ons jouw gegevens en we nemen binnen 10 werkdagen contact met je op.

Heb je nog vragen? Jerfy Booij, afdeling P&O, staat klaar om deze te beantwoorden. Je bereikt hem op 0115 680 220.

 

Kenmerken

Bedrijfsnaam
Groep De Hoop
Uren
24 tot 32 uur
Meer dan 32 uur
Niveau
MBO
Ervaring
Semi-Starter/Young Professional
Ervaren

Geïnteresseerd?

Neem contact op met Personeel & Organisatie