Naar overzicht

Over deze functie

Deze vacature is beëindigd, kijk in het vacatureoverzicht voor andere vacatures!

Waar kom je te werken?

De werkzaamheden bij het team Bestuur en Interne Zaken lopen uiteen van adviserend tot uitvoerend in verschillende taakvelden: Juridische Zaken, Openbare Orde & Veiligheid, Inkoop, Communicatie en Bestuurssecretariaat. Het team maakt samen met de teams Financiën, ICT en Bestuur en Interne zaken onderdeel uit van de afdeling Middelen.

Wat ga je doen?

Als senior adviseur openbare orde en veiligheid werk je in een omgeving die gekenmerkt wordt door uiteenlopende onderwerpen. Je werkt binnen een netwerk van diverse interne en externe (veiligheids)partners. Daarom sluit je aan bij diverse overlegvormen. Je levert een substantiële bijdrage aan bijvoorbeeld de basisdriehoek. Wij vragen daarom een stevige regisseur en sparringpartner. Organisatie breed ben je hét eerste loket waar collega’s met vraagstukken ten aanzien van openbare orde en veiligheid terecht kunnen. Je takenpakket omvat zowel fysieke als sociale veiligheid.

Wie ben jij?

  • Je hebt minimaal een relevante afgeronde HBO opleiding zoals bijvoorbeeld Bestuurskunde of Integrale Veiligheidskunde.
  • Je hebt enkele jaren ervaring met uitvoerende en beleidsmatige werkzaamheden binnen het vakgebied en het adviseren van bestuurders.
  • Je beschikt over actuele kennis van wetgevingen en relevante maatschappelijke ontwikkelingen.
  • Je beschikt over uitstekende (schriftelijke) advies- en communicatieve vaardigheden.
  • Je bent oplossingsgericht, resultaatgericht en betrekt de actualiteit op je werk en adviezen.
  • Je beschikt over politieke sensitiviteit en je bent gericht op samenwerking.

Wat bieden wij?

  • Een contract voor één jaar met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
  • Een salaris van maximaal € 5.169 bruto per maand bij een werkweek van 36 uur (schaal 11, peildatum 1 oktober 2020). Je beginsalaris is afhankelijk van je opleiding en ervaring.
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto jaarsalaris. Dit bouw je elke maand op. Je zet het budget naar eigen wens in. Bijvoorbeeld voor extra verlof of voor extra loon op het moment dat het jou goed uitkomt.
  • Mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling. We willen zo goed mogelijk van jouw talent gebruik kunnen maken.
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden op het gebied van pensioen, flexibele werktijden, verlof- en studiefaciliteiten.

Enthousiast?

Stuur ons je sollicitatiebrief en CV . Wil je meer weten over de inhoud van de functie of werken bij de gemeente Terneuzen? Dan kun je contact opnemen met Conny Missiaen, teamleider Bestuur en Interne zaken. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 0610927298 of per mail c.missiaen@terneuzen.nl. Vanaf 2 augustus 2021 kun je contact opnemen met Monique Allefs, personeelsadviseur. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 0623722896 of per mail m.allefs@terneuzen.nl.

Solliciteren kan tot en met 27 augustus 2021. 

De sollicitatiegesprekken vinden plaats in de week van 6 tot en met 10 september 2021. We bepalen in overleg met de sollicitant hoe we deze gesprekken vorm geven met inachtneming van de preventieve maatregelen rondom het coronavirus.  

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

 



 

 

 

Kenmerken

Bedrijfsnaam
Gemeente Terneuzen
Uren
Meer dan 32 uur
Niveau
WO
HBO
Ervaring
Semi-Starter/Young Professional
Ervaren